Blommor och sånt när de finns saknad

Alltså igår när jag kom till Västerås så väntade Henrik på mig med en stor blombukett. Fina lilla han. Oh så mycket jag tycker om den killen. Det är så mysigt att komma hem till en städad lägenhet, få krya ned i sängen och slippa sova själv. Vi låg väl typ på varandra och sov i natt, man kan säga att det märks när vi har saknat varandra för så är det absolut inte varje natt. Haha :) 
 
Vi ska iväg nu på lunchen och beställa vårt kök, tror de kommer bli toppenbra. Igår beslutade vi också om vilket golv vi ska ha så nu börjar bitarna att falla på plats. 
Jag är inte riktigt kry ännu, märkte när jag vaknade att jag hade bomullshuvud (känns ungefär som ett vakuuum i skallen). Därför får den enda träningen bli lugna promenader utan flås. Förresten var det ljust när jag vaknade imorse, hur skönt är inte det? Våren är här! Har jag bestämt.


På tal om våren, någon som vet när vi ställer om klockan igen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0