Trött kropp men pigg i huvudet

8 december? Det är tokgalet. Jag har inte en enda adventskalender hemma och har ingen aning om vad årets julkalender handlar om. Vad märkligt att tiden springer iväg.
Min kropp vill ta semester, den är lite trött och grinig och värker på flera ställen. Dock är mitt sinne och mitt huvud friskt. Jag får vara glad för det, livet hade kunnat vara så mycket jobbigare annars. 

Jag har mycket på jobbet idag, tyckte jag jobbade undan förra veckan men de liksom bara bygger på med uppgifter. Imorgon är det Handelskammarklubben och det är mycket fix med den, vi blir rätt många imorgon och kommer hålla till på Västerås Slott. Det är trevligt med Handelskammarklubben.

Annars då? Jo jag tycker konstant att min kalender är inbokad, mycket att hinna med. På privata plan känner jag mig lite rörig, försöker pussla och planera framtiden (egentligen januari som känns som en galen månad innan jag åker) men jag gör alltid så gott jag kan. Nu har jag fixat ett litet team som är inbokat till helgen jag flyttar. Det blir sista dagarna i januari/början på februari. Man skulle kunna säga att jag kan hämta nycklarna, har en dag på mig att flytta för att sen dagen efter på morgonen lämna Västerås och ta mig vidar till Arlanda-New York, för att sen efter några dagar med party, shopping och firat mammas födelsedag åka vidare till Barbados. HÄRLIGT! Bara att tagga till.
 
Men tillbaka till verkligheten, jag har en rolig lunch idag. KRAM




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0