The Bucket List UF

Idag jobbar jag för mig själv i ginagina på ABB industrigymnasium. Sitter med strategier och planering. Jag är lite för trött och för flammsig för det. Vill bara hitta på en massa annat, som typ att gå ned och coacha eleverna. Den här skolan är så himla rolig, jag mår bra av att få jobba här. Kollegan bredvid mig gör en video till deras avslutning och en del av innehållet är selfies från lärarna/personalen. Sjukt kul. 
 
Ett av UF-företagen jag coachar är The Bucket List UF. Så himla häftiga och duktiga och jag blir stolt när jag ser deras framgång. Deras grafiska profil är supersnygg och jag tycker verkligen ni ska spana in dem. 
 
 
 
Jag blir liksom både inspirerad av dessa elever och imponerad. Dem har jobbat på hårt och har idag ett eget förlag och till och med fått till en streckkod till sin The Bucket List, hur coolt? :) 
 
Den här är den selfie vi bjöd på!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0