Ny mellanlandning

Att packa ihop igår var rätt så känslosamt. Jag vet att nästa gång jag är tillbaka i lägenheten är jag någon helt annanstans i min plan. Det har var oerhört tuffa månader den här hösten. Trots att jag och Henrik gjorde slut så blev det tillslut att vi fick bo ihop, vi hittade ingen tillfällig praktisk lösning för att få till det på annat sätt. Jag skulle ljuga för er alla om jag skulle säga att det har funkat, för det har det absolut inte. Jag har stängt av och blir både kall och frånvarande, det kommer upp sidor från varandra att det stundvis känns som att bo med en främling. Så efter två totalt krossade hjärtan så fick de vara nog. 
I januari får jag en mellanlandning, flyttar in till en tjejkompis 1:a tills jag får nycklarna till min 2:a vilket är 1:a februari. Jag har mycket att packa ihop, allt är inte delat riktigt ännu men de går förhoppningsvis smidigt. 
Nu när jag är på Gotland ser jag det som en oerhört bra möjlighet att samla in all kraft och njuta av tiden. Läka, ge det tid och ta hand om mig själv. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0