Klapp och klart

Jag går på julledighet! Min första lediga dag är här, och jag är påväg mot fina Gotland och familjen. Flyget går 12 från Arlanda och jag har en stund på bussen att njuta och mysa. Har köpt med mig frukost och har hörlurarna i öronen.
Allt den här morgonen har klaffat, tog en dusch, packade det sista och lyssnade på musik hemma i lugn och ro. Ingen stress, väldigt ovanligt för mig som jämt kommer på en miljon saker jag måste göra innan jag åker ;) 


Äntligen ska jag få träffa en efterlängtad syster, kramas med mamma och babbla med pappa. Robin min bror kommer inte förrän imorgonkväll och då blir de ännu mer kramkalas. Jul är väl fint ändå? Man får ju vara med varandra och dem man älskar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0