Att ladda om

Haft en lugn söndag, så nu laddar  jag om till en ny, spännande och sista vecka innan ledighet. På fredag går planet till Gotland för julfirande och sånt. 

Charmen med att ha två arbetsplatser är att dagarna bli väldigt varierande, mycket olika arbetsuppgifter och utmaningar. Imorgon på förmiddagen ska jag till Örebro för att ha personaldag på vårt huvudkontor, på eftermiddag ska jag coacha elever och få några som sitter fast att börja röra på sig. Kvällen avslutas med julmarknad på skolan för UF-företagen. 
Det svåra med att ha två olika arbetsplatser är att ställa om sig, vara skärpt och minnas. Går jag från den ena till de andra stället gäller det att det inte tar för långt tid att komma igång där man avslutade. Viktigt att jobba på, vara effektiv på ett smidigt sätt. Därför är lappar min räddning. 
Jag bör dock börja skriva lite finare lappar till mig själv, som typ den här.. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0