Märklig kväll

Åh. Jag ligger i sängen. Henrik pussade mig hej då redan vid klockan 8, han skulle iväg och jobba. Jag kunde inte somna, så här, några timmar efter ligger jag fortfarande i sängen och inte gör någonting. Spännande att ha en hel dag utan att behöva göra någonting. Känner mig lite ensam. Vill inte vara själv. Men, jag får hitta på något att pyssla med. Finns ju ALLTID saker man kan göra. 

Ikväll var en sådan konstig kväll, jag och Henrik satt kvar efter middagen och pratade i timmar, sen kom hans vän över och vi 3 gick senare vidare ut på ett glas vin för att möta upp några till. Sen gick vi hem tidigt när det kändes ok. Dem stängde så vi fortsatt och babbla hemma. Sen kollade jag på klockan, 03.50. Tio i fyra? Det var ju helt overkligt, då blev det läggdags direkt för gamla mig.
Jakten på husdjuret fortsätter, vill så gärna ha hund. Det här är Ester och det är Olivias inneboende. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0