Lite kluven

Klockan är strax innan 9, har haft en turbolent dag. Mötet med revisorn gick jättebra, blev lite pirrig och förväntansfull. Längtar lite tills allt drar igång! Min revisor är typ as bra, gud vad jag gillar den kvinnan. Klok, glad och förstånde. 
 
Imorgon ska jag träffa min mentor, vi ska prata igenom mitt företag och spika hösten. Känns lite spännande, min mentor är riktigt bra. Vi klickar bra.

Alltså ikväll, efter en snurrig dag. Kan jag inget annat än att bara älska min fina Henrik. Fy tusan vad du ställer upp för mig. Du torkar mina tårar när dem rullar ned för mina kinder, du kramar mig när jag lagar mat, du pussar mig när du kommer hem och du kryper upp vid mig och somnar i min nacke i sängen. Att få ha vardag med dig är fantastiskt. 
 

Idag på BDO revision 

Hundvakt..

Mitt liv 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0