Helgens händelser

Det är ju galet dålig uppdatering här. Men min helg har varit helt full. Alltså galet full. Jag har knappt vart uppkopplad över huvudtaget. Jag gjorde mig själv till offline. Men de kan väl vara okej, eller hur?
Men min helg har varit jättebra, kanske lite för livlig för min del men jag hade fint stockholmsbesök så jag ville ta vara på tiden. I lördags var vi och badade på nya actionbadet, för andra gången för min del. Det var roligt. Det öppnar officiellt den 24e tror jag. På eftermiddagen gick vi hem och gjorde lunch sen slocknade både jag och Bella. Kvällen erbjöd party party och jag hängde på. Först middag hos mig och Henrik med massor av härliga människor och sen gick vi ut. Sen gick jag och Henrik hem, och jag var supertrött. Så trött att jag somnade med sminket, det händer typ aldrig. 
På söndagen var jag seg och lite ledsen (Henrik åkte och jobbade så jag fick vakna ensam). Ringde Olivia och vi tog igen lördagskvällen som vi spenderade tillsammans men ändå inte, ja vad krångligt de där blev. Vi hängde iaf hemma hos henne, pratade om en del och såg en film. 
Henrik och jag skulle ha gårdagens kväll tillsammans och ta igen lite tid, vi har setts dessa dagar men typinte pratat. Allt har bara rullat på så fort. Innan han slutade jobbet så hann jag städa hela lägenheten (såg ju faktiskt ut som om vi hade haft fest vilket vi också hade) och tog hela tvätten. Asskönt att ha det gjort innan en ny jobbvecka. 
Jag lagade mat och vi myste ner oss i soffan och såg en beckfilm. Jättemysigt. :) 
 
Vi somnade tidigt igår och jag är väldigt utvilad för en vecka med massor av jobb. Och lite renovering. Vi hörs senare. KRAM
 
Jag har ju inte tagit en enda bild på hela helgen så här kommer en gammal bild på Henrik och hans vän Martin från en annan minst lika rolig utekväll! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0