Start på veckan och vi är igång!

Min lillasyster kom igår!! Så himla roligt med ny energi hemma och mysigt, längesen vi kunde sitta ned och prata tillsammans. När hon kom igår gjorde vi lite tacos och bara tog det lugnt, jag och Henrik har en rätt så hektisk vecka så de blev att gå och lägga sig innan tolvslaget iaf.

Den här måndagen och veckan har börjat bra, betade av en hel del to-do saker på kontoret och började jobba tidigare än vanligt. SKÖNT. 
I eftermiddag ska jaga vsluta lite tidigare för att sen gå över till ett annat produktivt möte, ska träffa min programmerare och vi ska gå igenom en del frågetecken i företaget framöver. Jag och mitt team jobbar på i den mån av tid vi kan, jag har fått stränga order från läkare att absolut inte stressa. Antar att jag ska lyssna på dem. 
Därför gör jag allt nogrannt och så gott jag kan.

Imorse vart jag dock riktigt stressad. Ingen har undangått att hela Öster Mälarstrand är en byggarbetsplats och hets utan dess like. Fast byggarbetarna såg att jag skulle ut med bilen så valde dem att parkera in mig, och dessutom köra fast.
Efter en viss irreterad Gina och en diskussion så öppnade dem byggstängslet på andra sidan vilket resulterade i att idag har jag kört terräng med lilla Folke. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0