Nyhetsmorgon denna söndag

Jag ska bli bättre på att uppdatera er, jag tycker om att blogga och berätta för er hur det går, vad jag gör och vilka utmaningar jag har. Även fast de kanske inte verkar så. 

Idag tog jag sovmorgon. Hela gårdagen var vi i lägenheten och pysslade, lade golv och tapetserade det sista. Sen skulle jag och Henrik på födelsedagskalas hos hans kompis. Min mage och alkohol är inte vänner för tillfälligt så det vart en otroligt lugn kväll.

Henrik åkte till lägenheten redan vid 9.30 och började lägga golv igen. Jag bestämde mig för att ligga kvar en stund och vila. Är väldigt sliten känner jag. 
Men jag ska ta mig en promenad dit. Men först, älskade Nyhetsmorgon. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0