Lyxiga tävlingskvällar

Det är vanlig lugn vardag hos familjen Hedrén/Sjöåsen. Renovering fick vänta till någon annan dag och vi har ätit och kikat på vem vet mest. Älskar programmet och den stunden på dagen. Jag och Henrik har alltid tävling och ser vem som vinner, jag förlorar alltid. Haha. Han är mycket mer allmänbildad än vad jag är och ibland är det lite sexigt och ibland är de retande. Betor på vilket humör jag är på. 

Oavsett så har jag lovat mig själv två saker, att ta tillbaka mina lässtunder på kvällen (då jag har chans att samla på mig mer kunskap!) och lära mig de romerska siffrorna (bokstäverna). Det är så pinsamt att jag fortfarande blandar ihop VXI och grejer ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0