Ledsen och ny med kunskap

Ibland är inte allt som man vill. Igår hade jag äntligen börja kända att allt vänder, Henrik börjar bli piggare och jag fick faktiskt äta en klok lunch. Sen går mitt liv i kras, någon själ min älskade fina och sjukt låsta cykel. Gud så arg och ledsen jag blev. Lämnade den 2h på stan och efter de var jag utan cykel.

Sanning är så hård, deppat hela dagen och kände att jag tappa motivation för saker och ting. 
Ikväll ville jag försöka göra något som får mig att växa, gjorde en totalmiddag utanför min komfortabla zon. Gryta och en citronkaka till efterrätt. Topp tio på båda. Mycket nöjd. Sen när de alltid roligare och baka och göra mat till en sambo som känner smak-får satsa på nästa vecka. Tills dess njuter jag för mig själv! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0