Enorm kärlek och tacksamhet

Stressiga dagar fast jag nu har gått på långledigt. Helgen ställer stora krav på packning av flytt och renovering för att komma i takt och hinna. Nästa fredag flyttar vi. Galet. 
Så idag vart de bakslag, kände hur allt jobbigt sköljde över mig som tung filmjölk och kunde inte hitta ut på ett bra sätt.
Saknad av min fina familj, stress och press är ingen bra kombination. Mamma ringde och tårarna bara rann ned från mina kinder. Antar att de är okej. När de är lite jobbigt. 

Hon visste tydligen var som var på gång, mammor känner ju sådant på sig så idag landade lycka på brevlådan. Inte på grund av sakerna utan för att mamma och pappa alltid bryr sig. 
Överlägset mycket kärlek till dem, mitt allt, min fina familj. <3 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0