Dagarna springer iväg!

Dagarna springer iväg, likaså denna fredag! 
Haft styrelsemöte med lunch på förmiddag med UF Västmanland. Vi tackade av vår regionschef vilket var jobbigt. Det är ju så när man jobbat (i mitt fall ideellt) nära en chef och byggt upp en kontak ät och sen slutar personen. Supertråkigt. Oavsett så var det en trevlig förmiddag. 
När jag var på stan passade jag på att boka bord på restaurang för kvällens roligheter. Vi ska ut och äta med UF Alumnigänget! Roligt att träffa alla igen efter en liten paus och bara prata framtid och mindre jobb. Mitt härliga gäng! 
Henrik lämnar jag hemma så han får hämta mig sen ikväll. :) hehe. 

Nu, dags att avsluta på kontoret för att ta mig vidare till stan för en fika.
KRAM 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0