Resultat från plåtning

Hej mina finisar. Jag är så trött. Helt slut. Faktiskt så har de varit en riktig dag av berg-o-dal-bana. Jag orkar knappt ens reflektera över alla intryck och händelser som har tagit den här dagen med storm. Inte förrän nu när jag jobbat klart märkte jag att jag inte har bloggat på hela dagen. Det är ju galet.
Istället för att ventilera det så tänkte jag bjuda på några bilder från plåtningen hos Kim Norman som jag hade genom HK. Det var rätt kul men samtidigt jobbigt, jag gillar inte mig själv så mycket just nu, tycker inte att jag riktigt nyttjar den potentialen jag har, men så kan de vara. Just nu har jag ju all mitt fokus på jobb och mitt egna projekt. Här kommer bilder :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0