Dagar och stunder som är guld värda.

Förra veckan på jobbet var tuff. Jag hade inget direkt flyt och kände att när mamma och familjen landade i stan att jag behövde ett break. Dem här veckan skulle bli bättre och nu är det tisdag, den har inte blivit de. Jag vill säga annat men de vore att ljuga. Självklart tänker jag inte lägga mig platt, utan jag puffar de jobbiga åt sidan och kör på, fokusera på det som är bra.

Imorgon har jag något att se framemot. Jag ska träffa Göran min rådgivare som ibland skapar stunder som räddar mina dagar. Vi går igenom mitt projekt och jobbat framåt. Han är grym. På det sättet att han kan lyssna. Lyssna, fråga och förstå. Det blir bra, tillslut.

Sovdags, jag är sliten. Hoppas ingen ser det. God natt.

P.s bilden är på mig och Göran från min examen, Göran och jag träffades genom min utbildning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0