Dag 6

Är de inte fel på blogg.se så strular datorn. Allt för att jag inte ska blogga. Men de är väl bra det med, då blir de mycket att umgås med familjen. 
Idag är så det dag 6 på min utmaning. Jag gör så gott jag kan. Det är lite lättare att lägga av med allt socker än förra gången men självklart har jag fallgropar. Igår åt jag t.ex. potatis till maten, mamma hade lagat galet god mat (min egna underbara kock) som jag bara var tvungen att äta potatis till. Lite svårare är de när syster bara har godis överallt. Hon kan ju äta sånt för hon tränar som en tok också. 

Jag blir lycklig rakt igenom när min familj är här. Igår fixade mamma vårt gästrum, medan jag var på möte hade hon fixat och donat så jag kom hem till ett helt inrett rum. Tack. De blir jättebra. 
Nu ska vi göra i ordning oss för att åka iväg och umgås. Uppdaterar er senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0