Vecka 41:s uppdatering

Jag hinner ju ingenting känns det som. Mina dagar är helt packade. Jag kan väl börja med en dålig nyhet. Jag har börjat dragit på mig en förkylning som inte vill blomma ut. Det tar på en. Mina bihålor värker fast jag vilar en hel del. 
Till skillnad mot andra gillar jag hösten. Det är så vackert. Jag ska i helgen unna mig en promenad längs ån i Västerås och ta med mig systemkameran för att plåta lite. Man kan sitta inomhus med värme och levande ljus och titta ut på alla som har tagit på sig de tjockare jackorna. Nej, faktiskt, jag gillar hösten. Tills löven faller, som lär vara om en vecka, typ. 

För att komma tillbaka till verkligheten så börjar jag med att uppdatera er om min vecka, i måndagskväll kom jag hem från båten, i tisdag hade jag advisory board möte hela kvällen och igår bjöd Kungsör mig på sin första sida. Jag var där på ett möte och tog hyrbilen dit (efter igår kommer jag aldrig att köpa dieselbil, jissus så trött den var). 
Idag är det jobb för att sen träffa min hälsorådgivare. - Bra smeknamn för övrigt. Vi ska förhoppningsvis gå igenom lite mål och tankar framöver, efter det är det Oktoberfest med företagarna. Det blir roligt. Jag är inbjuden av världens bästa Lars men för min del blir de lugnt, jobbveckan är inte slut än.


En liten kom ihåg till mig själv: Boka inte in 4 kvällsevenemang i rad. Du behöver återhämtning på kvällarna Gina.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0