Sönder av stress

Lördag morgon är den bästa stunden på veckan. Jag har Henrik för mig själv, han gör pannkakor till mig om jag har min ätardag, som idag. Han och jag sover tills vi vi vill och får äntligen göra allt i den takt vi vill. Jag ligger fortfarande och gosar i sängen. Den här dagen ska bjuda på harmoni och lugn, släpper inte in något annat.
Min mamma berättade igår att hon hade hört en forskare berätta att om man stressar och inte vilar hjärnan, då kan delar av den gå sönder. Det är rätt otäckt. Jag jobbar varje dag med att bli bättre, Men är man en person med mycket roligheter och projekt på G då går det inte alltid att bara koppla av.

Uppdaterar er senare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0