Finbesök!

En till måndag som bara sprang iväg. Min arbetsdag började 7.10 med förberedning inför en alumni-planerings-frukost. Vi skulle prova profilkläder. Förmiddagen bara sprang iväg och vips så var de dags för lunch. Mötte upp VD:n från ABB industrigymnasium, Gunnar. Gunnar med mycket energi som man kan prata framtid, drömmar och mål med. Efter en väldigt inspirerande lunch så gav jag mig iväg till nästa avstämningsmöte med regionschefen Sara för att stämma av lite med alumni sen tillbaka till kontoret och jobba med Handelskammaren. Efter en ganska lång dag så blev de ett bodypump pass och tacomiddag efter det. 
Kvällens avslutades med att Malin och Thomas från Göteborg gjorde ett snabbbesök. Åh som jag saknat dem. Jag och Malin har haft många roliga stunder ihop och vissa gånger har vi skrattat så att tårarna har runnit. Man märker inte saknad förrens man träffar vissa personer igen, blev som att jag blev påmind om mitt hål i magen. Åh. Vilken bra måndag. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0