Barbados? Ja man tackar.

Ja. Nu ligger jag i sängen. Ikväll blev det en trerätters med farmor, goda viner (amarone som var fantastiskt!!) och en massa babbel. Så mysigt. Vi började prata om februari 2015, året när pappa fyller jämt. Vi planerar en resa med hela familjen, men det är ett helt projekt alltså. Familjen består för tillfälligt av 7 personer och vi har en hel hästgård med massor av vildingar som ska placeras på olika ställen för att kunna åka. Vi tänker oss just nu Barbados, Cuba eller Aruba i Västindien, 3 veckor med hela familjen på vita stränder. Jag ska se till att vi kommer iväg med min älskade familj. 
Nu, god natt. Imorgon blir de färg och klippning för mitt hår och en kväll som erbjuder tjejmys. Tisdag blir det hemfärd. Vill inte lämna familjekänslan. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0