Framtiden klarnar..

Klockan är kvart över tre, jag är påväg tillbaka mot Västerås.
Mötet i Eskilstuna gick bra, de är riktigt nice att ha en stjärnentreprenör för sig själv i tre timmar. Man hinner byta så mycket ord. Ett samarbete blir de utan tvekan. Jag är så spänd inför framtiden. Jobb börjar löna sig och många bitar faller på plats. 
Mitt liv börjar forma sig, jag och Henrik är närmare än någonsin att köpa lägenhet, investera för framtiden och slå oss ned, om 2 veckor går jag på 4 veckors semester och åker hem till min fina familj över jul och nyår, jobbet går bra och jag har starka vänner kring mig som pumpar mig med energi. Det är fantastiskt. Får man ha det såhär bra? 


Tror ni Henrik vet om att det bara är en sån här som saknas? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0