Örebro och entreprenörskap.

För ca två år sen hade jag ett riktigt superår, jag var nybakad student, hade kommit in på högskolan jag ville, skulle flytta till Västerås och hela de där spännande kittet. Innan sommaren var jag precis som nu, påväg till Örebro. Förra gången hade jag blivit utsedd att få åka till Emax, ett entreprenörsevemang som höll på i 5 dagar för Sveriges främsta entreprenörer. Jag och två andra skulle representera Gotland och det var genom Ung Företagsamhet som jag fick chansen. Det är galet hur mycket möjligheter Ung Företagsamhet har gett mig, blir helt varm när jag tänker på alla dessa utmaningar och dörrar som öppnats.

Den här gången gör jag något helt annat i Örebro, ändå kan jag inte låta bli att få lite Emax-känsla över det hela. Det är en känsla jag hoppas stannar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0