Jättebra vecka!

Imorse sov jag ut till nio, det var fantastiskt skönt. Henrik var supertrött imorse, det märkte jag när jag kom ut och skulle äta lite frukost så ser man att han har ställt in knäckebrödet i kylen. Söta Henrik alltså.
 
Jag har för övrigt en sjukt bra vecka framför mig.
Imorgon (onsdag) åker jag till Örebro och skriver avtal med nya projektet, på eftermiddagen har jag ett möte och sen blir de träning.
 På torsdag ska jag först ha möten, ett med Loopias VD Jimmy som är supertrevlig, sen ska jag vara med och vara jury när engelska skolan har en elevtävling där de handlar om kreativt skapande. Spännande! Den kvällen avslutar jag med grillkväll med UF kontoret Västmanland.
fredag åker jag och Henrik på minisemester. Vi ska neråt i landet och har lite olika stopp. :) Men de där får ni veta mer om senare, nu ska jag fortsätta att jobba lite. Ha en bra tisdag!
 
Jag hade en trött Henrik imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0