Ulf Spendrup och utmaningar, min tisdag!

Vilken jäkla rolig dag det har varit. Jag har haft UF Alumni hatten på hela dagen och har varit så stolt över alla duktiga UF-elever.
Som ni vet så skulle jag och Moa vara med i en panel med bland annat toppentreprenörerna Ulf Spendrup och Tom Ljungqvist där vi skulle diskutera talang, kompetens och entreprenörskap. Fan vad coolt det var, ikväll klappar jag mig själv på axeln. Har både gjort något ovanligt och läskigt. Det gick bra, och jag & Moa fick en stund att prata med Ulf, jag kan inte säga något annat än att jag är impad. Vilket företag och vilken person. Blir extra roligt när en sådan framgångsrik person kommer fram till oss, och säger att vårt jobb är viktigt och betydelsefullt för andra. Värmer i hela hjärtat. Ikväll somnar jag så nöjd, om jag ändå bara kunde packa och jobba klart snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0