Sen uppdatering

Fullt ös, medvetslös. Kanske inte riktigt men idag har det varit högt tempo. För några minuter sen kom jag hem från sista mötet. Jäklar vad roligt det är att hela tiden träffa en massa folk, få höra andras erfarenheter m.m. 
Det gäller för sig själv att vara smart med ekonomin, och det är jag. Företaget "Forever" är ett företag jag gillar, deras produkter är grymma och jag klarar mig inte utan dem. Dock är priserna höga, man får vad man betalar för. Som sagt så har jag en bråkig mage, men deras produkter får min mage att bli lite snällare. Jag klarar mig helt enkelt inte utan. Så min lösning blev att registrera mig som återförsäljare men handla till mig, på rabatt. Bättre kan de inte bli, min hälsa räddas på grund av pressad aloevera och jag kan fortsätta konsumera som vanligt. Det är klockrent.

Imorgon har jag en spännande dag framför mig, jag börjar dagen med frukostmöte med Winnet för att sen jobba några timmar på Gate25. Lunchmöte inbokat och på kvällen ska jag träna och ta det lugnt. 
Nu ska jag ringa min älskade päron, uppdatera dem om livet och se till att allt är bra. KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0