Rekryteringsmässa

Jag hittade dem skorna jag skulle, blev ett par vanliga svarta pumps. Jag kunde inte låta bli att köpa en överraskning till Henrik som jag hittade också. Jag vet att vi inte ska köpa saker för att vi borde lägga pengar på rätta saker istället men jag ville att han skulle ha något nytt nu när vi ska resa iväg imorgon. 

Efter detta mötte jag upp Lars för att ta en fika, senare åkte vi till årets rekryteringsmässa i Västerås, inte för att jag söker jobb, jag fyller mina dagar och min ekonomi gott ändå men vi skulle se om de kunde vara något till framtida företaget. Svar: nej. De var inte alls som jag trodde. Det var tjockt med folk och en logistik som fungerade sådär. Nja , inte min kopp av te.
 
Nu blir de att förbereda helgens weekend, så lyxigt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0