Min vecka, vecka 10

Barnkalaset gick ju jättefint. Så kul att träffa släkten igen. Imorgon är det redan måndag igen och dags för en ny vecka, jag har en massa roliga saker inbokat och det kan inte bli annat än bra. Jag bjuder på veckans planer:
 
Måndag: Möte med Almi, jobb på Gate25 och ett möte med forever. Kvällsträning.
Tisdag: Frukostmöte med Winnet, jobb och träning
Onsdag: Morgonträning, heldag i Stockholm, Seminariumdag med "mitt företag", är specialinbjuden gäst
Torsdag: Frukostmöte med Rotary Aurora, jobb på Gate25, möte med ett företag ang. ett framtidsprojekt, packning och tvättning
Fredag: Morgonträning, styrelsemöte och tar en weekend till Finland med Henrik, kryssning till måndag!


I Finland ska vi på dop, party och shoppa en hel del. Bo på fint hotell och bara njuta av våren. Hej Helsingfors!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0