En paus i vardagen

När jag tittar på de här blommorna så blir jag påmind om hur roligt och bra mitt liv har blivit. Jag har en vardag med Sveriges skönaste pojkvän där det knappt kan gå 10 min hemma utan att jag skrattar. Jag håller på att starta det som jag inte trodde att jag skulle våga göra, ett företag med en innovativ idé som kan bli stor, riktigt stor, internationell, om jag vill och om jag lägger ner den tiden. 
Jag får åka runt på ställen, träffa härliga ungdomar och prata och sälja in något jag har varmt om hjärtat, UF Alumni.
Jag har föräldrar och syskon som alltid är där för att klappa mig på axeln när de blir lite jobbigare, en stolt och oerhört glad mamma när jag kommer hem med blommor (som att hon blev nöjd då, "Gina kommer hem med blommor, då har allt gått bra" ;) 
 
Jag har verkligen kämpat och gjort mitt bästa för att komma dit jag är idag, och jag har verkligen gjort det som kan vara jobbigt för bl.a. mig och andra, gå ur sin komfortabla zon. 
Men här kommer belöningen, imorgon står jag på röda mattan och på företagarnas stora gala i Västerås, Guldstänk. Det ska bli as coolt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0