Winnet och framgånsrika kvinnor, mera sånt tack!

Vilken bra dag jag har haft, otroligt. Jag avslutade kvällen med AW på hattis med två starka förebilder. Anna och Veronika. Jisses. Alltid lika roligt att träffa dem två och särskilt tillsammans. Dessa två tjejer har jag träffat genom Winnet Västerås där vi har vår starka gemensamma nämnare. Givetvis är vi lika på andra plan men de är Winnet som för oss samman. Winnet är ett nätverk för företagsamma kvinnor i Västerås. Där finns det massor att hämta. :)
Jag kan verkligen skratta ibland när folk säger att man blir som man umgås, de kanske man blir. Bara för att jag gillar att umgås med äldre så blir jag inte äldre, när jag är med tjejer som dessa så får jag ett utbyte, de är det enda viktiga för mig. Jag vill få mer kunskap och mer erfarenhet, och inte får jag det av att vara med människor som inte är intresserade av det jag gör. Jag utvecklas av att berätta om mig själv, precis som alla andra. Jag behöver vrida och vända på saker och ting innan det känns rätt och det är roligt att få agera svamp och suga in all den fakta och kunskap jag kan få. 
Ta med er det. Umgås med dem som kommit längre i dina personliga mål och dem som är duktiga på att vara dem, ta vara på varje nästa minut för att se om den insikten kan förändra din målbana, till de positiva. Kanske sitter den mitt emot på den lösningen du länge behövt?

Veronika och Anna, tjejer jag trivs med för att jag alltid kan vara den jag är.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0