Söndag

Jag och min fina har haft en riktigt mysig söndag. Våra lediga dagar blir alltid så bra. Kanske beror det på att de inte är så många och att vi alltid ta vara på varenda timme.
Vi har skapat en liten grej tillsammans, vi varvar ner och myser och ser på An idiot on broad. Istället för att se på film så tar vi in kunskap på vårt sätt, på ett roligt sätt. Jag skrattar lika mycket varje gång åt/med Karl som är huvudperson i programmet. Om ni har missat en idiot på resa så måste ni se det. Gud så kul det är!

Jag älskar att planera och sätta mål för framtiden, att få jobba med det man tycker om (och inom en organisation som är fantastiskt etablerade och duktiga på det de gör, Handelskammaren) är en fördel. Det ska bli roligt att jobba imorgon, fast jag jobbar hela veckan ändå så blir mån-tis på Handelskammaren något utöver det vanliga. Ibland nyper jag mig i armen för att förstå att de var jag som fick jobbet.
Tack och godnatt för mig, mer uppdatering imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0