Rörande, berörande

Vilken fantastisk lördag jag hade. Det var examensbjudning hemma hos mamma och pappa, hade underbart väder med oerhört god mat. Efter bjudningen åkte jag och tjejerna in till stan och gick ut efter en heltokig förfest. Var jätteroligt att samla nästan alla tjejer och gå ut och parta ordentligt. Kom hem strax innan fyra imorse. Men så kan de vara ibland alltså.
Jag älskar Gotland på sommaren. Jag har en stor klump i magen inför imorgon, givetvis är saknaden efter Henrik som ett hål i magen men att veta att de här nästan är de enda semestertillfället jag får i sommar här hemma i huset känns jobbigt. Min familj är hela mitt allt och igår när pappa höll tal på bjudningen om min framgång bubblade tårkanalerna i ögonen på. Jag är halv utan dem och jag önskar att vi bodde på samma ställe. Verkligen.
Nog om det, jag och lillasyster ligger i solen och har lite kvalitetstid innan vi ska iväg på bjudning.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0