Vad fick egentligen Henrik?

Igår visade jag lite bilder på paket jag skulle ge till Henrik, då undrar ni säkert vad de faktiskt var i dem. Jag älskar att köpa mjuka paket, med de menar jag saker jag kan se att Henrik kan använda. Så jag lyxade till de med att ge skjorta, strumpor, kalsonger, t-shirt och lite smått. Det var egentligen mest för kul och att jag älskar att skämma bort honom. Den stora presenten fick han nu ikväll, ett hemmabio system från Bose. Jag har själv älskat märket Bose sen tidigare erfarenheter och kände att är de något vi ska ha så är det väl de. Henrik är de finaste jag har och de bästa jag vet, och spar man så har man så nu kunde jag äntligen unna honom något som jag vet att han vill ha. 

Nu ska vi börja spara för framtidens andra saker. Innan vi ska göra de så väntas inköp på en huvudgavel i vitt skinn + en ny tv-bänk. Det blir awesome. Sen kan vi se alla andra roliga saker framför oss.... resa..... hmmm. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0