Tröttmössa

Jag är ledig idag, det känns ju helt fantastiskt. Sen blir de jobb igen. Det bästa är det fina vädret ute, när vi piggnat till lite ska vi nog göra utflykt till Mälaren. Åka ut på någon båt kanske? Jag och Henrik åt något konstigt igår för båda har varit lite halvdåliga under natten. Vi tror att de är lunchen vi åt. 


Ibland skrattar jag inombords när jag bor med Henrik. Innan vi träffades bodde han verkligen som en ungkarl som somnade till film varje natt, kanske till och med åt något vid sängen då och då. Jag är uppväxt med att man inte får äta i sängen, och definitivt inte när man typ skall sova. Ibland på morgonerna när jag vaknar (tack gode gud för att jag sover som en avliden under natten) så kan jag se att Henrik har haft sitt egna party. Jag somnar alltid först, ibland på hans bröstkorg och ibland när han håller om mig men på något sätt kan jag inte förstå hur kan kan se på film och äta bredvid sängen och jag inte vaknar? Bara så ni vet så har inatt varit en sådan natt. Han brukar inte vilja erkänna vilken tid han somnade heller. Jag är ju världens tröttaste på kvällarna ;)
 
Nu får vi göra brunch och sen åka iväg. PUSS
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0