Sorgset farväl

Jag kan bli fast, ingenting jag trodde. Jag kan känna sorg för att lämna minnen på ett sätt, ingenting jag trodde. Henrik håller nämligen på att montera ned min älskade fina himmelsäng som nu är såld. Det gick mycket snabbare än vi någonsin trott. Vi tänkte att äsch, vi sätter ut den för ett ganska högt pris på blocket genom IKEA:s egna sida helt gratis och ser vad vi får för respons. Jag menar, den är ju knappt två år gamla och madrasserna är inte ens ett år. Jag och Henrik ska byta upp oss, en 180 cm bred kontinental från Viking med en huvudgavel i vitt läder med tryckknappar i. Kommer bli så snyggt. Men ändå, älskade säng. De var jag och min mamma som stod och monterade och höll på med den där i min första lägenhet. Vi pysslade och fixade så de var så himla fint. 
Förresten är Västerås ett fantastiskt ställe att sälja begagnade saker på, nu när vi ska flytta (jublar inombords att vi snart får en lägenhet vid Mälaren som dessutom är byggd 2013) kan vi sälja av allt vi inte vill behålla. 

Puss sängen, en sista natt ska jag ge dig.
 
Innan vi monterade ned..
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0