När jag sitter fast

Gud, jag har knappt hunnit med något annat än att jobba hemifrån idag. Jag har kört fast rejält på examensarbetet. Känns som om jag har provat alla metoder jag kan. Ritat upp tankekartor, skrivit vad jag vill få ut av det, hur jag kommer dit, gjort en resursanalys, sett över vilka material jag har. Men det som sätter stopp är att jag inte kan bestämma ett konkret ämne att skriva om som ska passa in och vara relevant. Jag behöver bollning, typ nu! 
Även fast jag har fastnat har jag jobbat på, har skrivit in alla anteckningar på datorn, läst på kursens innehåll och vad som ska levereras. Känner mig faktiskt lite lugnare. Jag sitter hemma med datorn i knät i den nya schäslongen, har en fantastiskt utsikt framför mig där Henrik ligger och sover på soffan. Gullunge, mitt lilla guldkorn. 

Nu stänger jag mina arbetet och sluter kalendern. Snart löser det sig nog. 
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0