Flera sådana lördagar tack

Vilken kväll vi hade igår. Gud så jag skrattade. Vi blev bjudna på mat och efterrätt, spelade kort och pratade minnen. Jag har knappt några minnen med Henriks systers familj men vi skrattade så mycket ändå. Jag kände gemenskap och det var längesen jag hade så kul. Efter ett tag flippade det ut och ni vet det blev den där situationen  när man berättar en grej man har varit med om, sen var det bara kul för dem som var med. Så blev det igår. 
 
 
Eftermiddagen spenderar jag i soffan, jag är riktigt sjuk och jag behöver göra allt för att piggna till tills veckan. Förkylningen har satt sig på stämbanden. Just för stunden myser jag med Henriks nära, och småttingarna. PUSS
 
Kolla vad jag fick under middagen! Tack Filippa och Tindra för dem fina presenterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0