Teater, swingers och nersprungen av en räv

Hallå där, gud så kul jag och Henrik hade igår, teatern var makalös! Den hette "Kuta och kör" och jag skrattade så tårarna rann. Jag ska sammaställa kvällen lite kort, har nämligen lovat min fina kille att städa lite här hemma så han nästan räknar minuterna vid datorn..
 
Igår hände:
  • Vi var på teater och drog ner medelåldern brutalt men oj så jag skrattade. Borde ses!
  • Vi blev uppraggade av ett Swingerspar och jag höll på att svimma. En viss okänd mark ger jag mig inte ut på.
  • Henrik blev påstrungen av en räv, han trodde dock att det var en tjock katt
  • Vi var på ett ställe som heter Nom igår för att ta några glas, när en tjej skulle joina oss så var det helt plötsligt 27 års gräns, sjukt oklart. 
  • Mitt under kvällen gick jag och Henrik och köpte lite godis för att förbereda oss inför imorgon, också sjukt oklart. 
 
Det var min kväll igår. Idag väntas 30-årskalas och jag har längtat hela veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0