Lars Wallin, guldstänk och fina klänningar

Vilken kväll jag hade, det var superkul att först gå på Lars Wallins klänningutställningen sen gå och prova klänningar för Guldstänk. Jag ska gå på guldstänk vilket kommer bli as ballt och roligt. Det är en gala för företagande, innovationer och marknadsföring i Västmanland. Det är prisutdelning och mat. 
Igår hade jag en bra dag, när jag provade klänningar kom jag i 2 strl mindre än vad jag brukar göra, det kanske märks att man har skärpt sig ändå? Tanken var att jag skulle beställa klänning från USA, samma sida som jag beställde min brudklänning (ja, min balklänning var egenligen en brudklänning som jag hade på studentbalen) men det går inte. Galan är 14 mars och det tar en månad att få hem den uppsydda klänningen. Det är på gränsen att den hinner hem men jag vågar inte chans alltså. Så hallå där Ginas kreativa huvud, vad hittar vi på nu? :) 
 
 
Om ni inte varit på utställningen så borde ni verkligen gå dit!
 
Här var en av klänningarna jag provade igår, tyckte den var jättefin men vet inte om man ska ha svart?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0