Jobbfredag, inte jobbig fredag

Jag är morgontrött, de ska jag verkligen inte gömma under kudden. Men imorse alltså. Jag var glad att klockan ringde. Jag drömde nå så fruktansvärda drömmar om höjder och alldeles för mycket folk. Konstigt. 

Den här dagen har en plan, ganska hektiskt än. Jag var uppe tidigt imorse och körde mamma till någon kurs, har ätit frukost och ska nu börja jobba med mitt arbete. Jag kör en lunchpaus där jag måste uträtta några saker på stan och sen blir det hem och jobba igen. Ikväll ska jag, mamma och lillasyster ha tacomys. Som varje fredag förr i tiden. Pappa jobbar kväll. 
 
Dags att vakna upp nu känner jag, för jag måste börja leverera. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0