Fettisdagen 2013

Dessa semlor alltså. Jag har väntat på mitt och Henriks moment hela dagen. Har åkt över halva stan för att just få dessa semlor som är från ICA-ettan här i Västerås och sen när jag väl fixat så är han typ inte sugen. 1. VADÅ TYP? 2. Får man säga så när jag ansträngt mig? 3. VARFÖR INTE JAG SPECIELLT SUGEN. Suget försvann typ när jag köpte dem. Nu har vi mummsat i oss dem iaf, det var rätt gott ändå.

 
Jag har glömt att säga att jag har en bra dag framför mig imorn. Börjar dagen hos min älskade frisör. Bara hon som får röra mitt hår, och jag ska göra om det totalt. På eftermiddag ska jag träffa fina Steph, sen blir det faktiskt Gotland. Galet. Jag ska vara där till måndag. Jag ska ha Gina-mamma tid och vi ska bara mysa och jobba en hel del. Jag går runt med konstant affärsutveckling i huvudet och behöver harmoniskt ställe att bryta av på. Det blir perfekt för en vecka. 
Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0