Festhelgen har sina spår

Men oj vilken helg, och vilket jäkla partaj gårdagen bjöd på. Knappt så jag vågar visa de bilder som togs. Skämt åsido. Kvällen levererade fantastiskt mat, härliga människor och en bra feststämning. Jag fullkomligt älskar att komma till fester där man knappt känner de inbjudna och få gå omrking och mingla. Det var otroligt kul. Dock sätter ett festande från 18-04 sina spår, min blodcirkulation är inte riktigt med och huvudet är tugnt. Jag har haft en riktigt efterlängtad söndag som för mesta dels spenderades i soffan och sängen. 

Jag har en tuff vecka framför mig, måste lägga upp lagom planering för återhämtning och träning. Puss och tack säger jag, är väldigt tacksam över dem jag har runt omkring mig.
 
Den här bilden är så rolig, Henrik håller tallrikar, Robin agerar ljushuvud och jag har fokus på den underbart goda buffén som serverades. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0