Förebilder,

Jag är glad, för jag är med Västerås elit. Jag är inte en del av Västerås elit men vid. Elit för mig är de personer som jobbar hårt, når sina drömmar, som inspirerar och vägleder. 
Jag har fantastiska personer kring mig från eliten. För att bara nämna Lars min mentor, har en stark röst i stan och ett vältalat namn, efter några möten öppnade han sitt nätverk för mig och jag fick fantastiska möjligheter. Jag har Veronika som är min hälsocoach. Hjälper mig när jag tappar taget och peppar mig. En tjej som jobbar dagligen med träning och motivation och som jag får använda när jag vill, tjejen som ställer upp. 
Jag har Lena som driver en typ av kommunikationsbyrå som är otroligt lik mig men med mer erfarenhet. Kan jag inte välja mina val så kan jag dela dem med henne, blir lika bra varje gång. 
Jag har min vän Anna som jag kommer så bra överens med, en tjej som är riktigt duktig på processer och projektledning.
Min före detta chef Agneta som har en bakgrund inom reklam och ledarskap. Med stark personlighet är hon både pedagogisk och inspirerande. 
Dessa personer är en del av min vardag, får nypa mig lite i armen för det! 
Jag vill tacka dessa personer otroligt mycket. Kram på er alla, ni är grymma! 
God jul! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0