Älskade Henrik

Jag har glömt att berätta för er, i förrgår firade jag och Henrik två år. Två år? Galet vad tiden går fort.

Jag skulle inte klara mig utan Henrik, jag har aldrig träffat en person som har så många fina sidor och beteenden. 
Varje morgon krupet Henrik upp bakom mig i sängen, pussar mig i nacken och pillar mig i håret. Inte för att han måste utan för att han vill.
Är jag ledsen finns han där, är jag glad finns jag där och han får mig att känna mig fin och stark varje dag. 
Henrik jan bli lite arg på mig när jag inte plockar bort i badrummet eller mina pappet. Jag älskar när Henriks ska försöka berätta detta för mig, har aldrig träffat en person som är så rädd för att såra. Man ser in i ögonroten på Henrik att han bara önskade att jag förstod så han slapp berätta. 

För övrigt har Henrik världens finaste gropar i kinderna, vackra ögon och luktar gudomligt och sexig rumpa. 
Jag älskat dig. 

Såhär såg paket ut på vår dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0