Stopp och belägg. Börjar om på ruta 1 igen!

Vilken dag. Jag börjar känna mig riktigt sliten nu. Så de är bara hem och vila. Och jobba lite. Nog om det.
Några av er har undrat vad mina räknedagar tog vägen, min väg till att nå de jag ville. Vi säger såhär, de spårade ur när jag sov för lite och var på konferens. När du är på konferens kan du inte välja mat och för mig är de liksom bara att äta de som står på bordet om du inte har planerat (beställt extra som vegetariskt eller liknande). Jag hade inte planerat utan genom att ha 2 veckors 7-dagar-jobb-i-veckan veckor i ryggen så var jag ganska slut. Jag hade också två veckor framför mig av resande, konferens i malmö, konferens med HK och konferens i Estland. De vart för mycket. De är för mycket, jag ballar liksom ur. Så jag bestämde mig för att överleva dagarna och äta de som serveras - vilket gjorde att de inte alls blev så bra för varken hjärna eller mage. Blev ett fusk eller "paus" mitt i organisationsschemat som gjorde att jag vill börja om. Min första dag var ju första juli i somras och jag körde på 45 dagar innan konferensen fick mig att stoppa. Nu vill jag börja om på noll. Jag har inte gått upp något i vikt under dessa två konferensveckor men poängen med att räkna dagar var att se hur många dagar i rad jag kunde vara utan socker, kolhydrater, alkohol, och kaffe. De har jag verkligen inte varit under konferensen. 

Så nu börjar jag om på nytt igen. Och jag ska uppdatera er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0