Så var de lördag

Vad händer med mina inlägg? De verkar som om de publiceras när jag loggar in.

Jaja, igår hade jag en riktigt bra kväll. Jag och Henrik gick ut på Varda för några glas (ja jag fuskade med alkoholen och allt annat) och mötte upp världens bästa Lars. Min rådgivare, förebild och bästa vän. Vi pratade som vanligt om sökt mellan himmel och jord men kunde självklart inte hålla oss borta från minuter med garv, skratt.
Henrik och jag var hemma relativt tidigt och jag stupade direkt i säng. Det kändes att jag hade en hård vecka i kroppen.

Idag var tanken att bara göra de jag kände för, hade avbokat alla planer för helgen. Dock kunde vi inte hålla oss från att ta igen sådant vi låg efter med, allt från städning och lite saker från flytten. Nu sitter jag i en totalt nystädad lägenhet. Den känslan är underbar. Varsågoda att bli avundsjuka. Hehe :)
Imorgon blir det vila!

Här är en bild på bästis Lars😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0