Jag påverkar mitt liv. Bara jag som väljer.

Vilken dag! På slutet av dagen hade jag ett riktigt bra möte. Träffade Eric Hennerdal som är VD på Create i Västerås för att prata om min affärsidé och framtid. Jag älskar när man klickar med människor. Jag och Eric kunde prata helt öppet och jag fick gensvar direkt på det jag ville. Det känns som om jag kommer framåt, få ta ett steg i taget men de viktiga är att jag kommer framåt. Jag älskar det liv jag har. Idag cyklade jag hem i spöregn och kom hem som en blöt hund utanför dörren där vattendropparna gjorde pölar på golvet i trapphuset. Ändå så hade jag ett stort leende på läpparna. Fantastiska kollegor på Handelskammaren och en pojkvän som man knappt vågar drömma, och givetvis bästa familjen på distans. Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0