En helt vanlig måndag.

Jag kom hem sent igår, gud så trött jag var. När jag vaknade imorse såg jag framemot dagen. Jag var sjukt seg men hade en del roliga saker på jobbet. Jag älskar min situation i livet. Jag bor i en fantastisk lägenhet, de går bra för Henrik på jobbet, vi har de bra tillsammans, jag har ett utmanande jobb, jag driver mitt egna vid sidan om, jag har en bra höst med UF Alumni, jag har blivit vald att få arbeta i storregionala projektgruppen för UF Alumni där 5-6 personer i hela sverige får delta (och jag är en av dem!!!!) och min livsstil är relativt sund (varför jag säger relativt är för att jag stressar lite ibland). 

Jag har en otrolig hört framför mig. Förutom Handelskammaren, mitt egna projekt och UF Alumni så har jag detta framför mig:

  •  Estland 21-25 aug. Jag ska representera Sverige på den internationella Alumnikonferensen som är en gång per år, förra året fick jag chansen att åka till Porto, i år är den belagd i Tallin.
  • Besök 5-8 september. Mamma och syster kommer på besök och ska bo med oss i nya lägenheten. MYSIGT!
  • Kick off 14-15 september. Den västmanländska advisory boarden för UF Alumni ska ha sin årliga kickoff. De kommer bli grymt. Vi ska vara ute på Björnön och göra allt ´för att skapa ett grymt team.
  • Affärsresa med företagsamma kvinnor 27-30 september. En grupp företagsamma kvinnor från Västmanland ska åka på en gemensam affärsresa till kusten i underbara Frankrige. Under helgen ska vi utvecklas som personer, nätverka och tillsammans umgås för att bli tightare.
  • Kärleksweekend till Riga 31september -1 oktober. Äntligen ska jag och Henrik få vara själva i en hel helg som vi valt att lägga i Riga. Det blir lyxkryssning, stadsmys och shopping. Kan knappt vänta. 
Låter som jag har mycket att se framemot, visst? :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0