Dag 38

Ja, jag har jobbat klart för dagen och ska precis börja röra mig hemåt. Mår lite sådär faktiskt, har därför bestämt mig för att vila lite. Min mage är inte helt OK sen igår och de märks att jag måste tänka mig för vad jag stoppar i mig. 
Idag är det dag 38 sen jag började tänka om. Jag har faktiskt fuskat en del men sköter mig övervägande bra för att inte trycka ned mig själv för mycket. Bov fortfarande: flingor (fast en gång varannan vecka) och bröd. Jag är konstant svullen i magen men vet inte om de beror på mycket tankar och stress. Jag älskar mitt liv och är glad varje dag jag vaknar, dock är vissa saker jobbigare än vad jag tror och är jag då inte riktigt med på energin som skäls så kan jag komma lite efter. Som idag, jag har bara kört på och inte förrens nu så känner jag mig helt slut. Trött och lite illamående. 
Imorgon har jag tagit ledigt, skönt. Jag jobbar hela helgen och kan nu njuta av lite ledighet hemma i lägenheten. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0